Proiect "Minti DESCHISE"

Linux Mint 16 “Petra” a fost lansat


Screenshot from 2013-11-30 20:40:14

 

 

Am mai spus de câte ori am avut ocazia și am să repet pentru toți cei care vor să audă, Linux Mint și OpenSUSE sunt sistemele de operare pentru pc-uri ale momentului și asta de cel puțin câțiva ani. Windows 8,  Mac OS bla bla bla …, cui îi trebuie bătaie de cap…! Dacă OpenSUSE, “Mercedesul” Linux-ului, ne farmecă cu versiunea 13.1, o versiune excelentă, între noi fie vorba, este rândul acum și a celor din spatele distribuției Linux Mint să ne surprindă.

citeste complet aici

3 comments on “Linux Mint 16 “Petra” a fost lansat

  1. Dumitrel
    1 Decembrie 2013

    Eu l-am instalat ca sistem unic de utilizare. Se vede ca s-a lucrat la el foarte mult. Din cate am auzit, noul kernel (linux311), care vine si pe Linux Mint 16, are foarte multe imbunatatiri in special pentru placile video. La mine se vede diferenta. Cea mai buna redare a filmelor Full HD o aveam cu Linux Mint 14, aproape perfecta. Mi-a placut si Linux Mint 15 deoarece se vede progresul dar pe partea de redare video Full HD nu era mai bun ca Linux Mint 14. Intre timp am mai folosit si Manjaro dar nu se compara de loc la readarea filmelor Full HD cu nici unul dintre aceste sisteme, imi mergeau filmele sacadat. Acum cu Linux Mint 16 sunt fericit. Redarea video Full HD este ireprosabila. Au lucrat foarte mult la detalii si mi-a placut ca au facut un programel special pentru formatat stick-urile. Sunt mult mai multe imbunatatiri dar nu pot sa le spun aici chiar pe toate ca as umple sectiunea de comentarii. Pentru mine este perfect.

  2. gherghescugabriel
    3 Decembrie 2013

    deja am olivia si sunt f multumit dar am sa incerc si mercedesul linuxului

  3. gherghescugabriel
    10 Februarie 2014

    raman pe olivia pertra e mai ciudat

Lasă un răspuns

Information

This entry was posted on 1 Decembrie 2013 by in Linux, Linux Mint and tagged , , .
